Jumaat, Julai 19, 2013

PANAS! GARA-GARA ALVIN DAN VIVIAN DITAHAN,KETUA PEMUDA UMNO KUALA LANGAT MENGAMUK??

Kat dalam penjara jangan buat macam ni ye pulak!
Kalau dahulu boleh bermegah dihadapan kamera dengan menunjuk kan pelbagai aksi,kini mereka juga masih menunjukkan aksi mereka,tapi dalam suasana yang berbeza pula.Ha! Vivian..tahu pulak ko TUTUP muka ko ye..dahulu bukan main kebal lagi ko.sekarang..rasakanlah korang merengkok kat Penjara Sungai Buloh dan Penjara Kajang.23 Ogos ni perbicaraan akan disambung..wow! ada sebulan lebih lagi..Selamat menikmati "dunia"baru ye..kat dalam tu jangan nakal-nakal pulak.
JANGAN MELAMPAU!

Aku bukan nak bercerita tentang mangkuk ni,tapi aku nak ucapkan tahniah lah kat pemuda-pemuda di Kuala Langat ni,kerana bangkit mempertahankan agama Islam dari terus dipermainkan oleh golongan yang sempit pemikiran seperti Alvin dan Vivian ni.
APA MACAM??

Reactions:

1 comments:

Berapa kerat cina beng buat kutukan resmi terbuka terhadap dua orang kes ini ?

Mengapa diam sunyi sepi:- Wong Chun The Star,Oriental Daily,Sin Chew,Hua Zhong Dong Zhong ACCIM,SCAH, ribuan Dato Datuk, Datuk Seri Dato Seri Padukaa ,Dato Amar, puluhan TanSri TanSri Ketua Menteri (aH Beng Pinang) Perak Cousin Hailam,Lim senior dan 3,000,000 pengundi tsunami Cina ?

Ah Jib Gorrr dan strategik director tak nampak ke ?

Ah jib gor yang amat kasih cinta sekolah vernakular dan bapak sekolah cina ?

arjuna waspada
changkat lobak