Rabu, Januari 22, 2014

Gempar. Ketua Angkatan Muda Shamsul Iskandar Mohd Akin ditahan !


Kan dah dikata, jangan main dengan api. Sekarang dah kena tahan sapa yang susah? Sendiri mau ingatlah.. ada akal gunakan. Ni tak asyik nak menibai aje kerjanya.
Dah terang-terang Kerajaan Jepun dah bagi penjelasan mengapa dan kenapa boss kau takleh masuk negara Jepun..tu pun takleh terima..
Yang aku tergelak tu siap kata nak boikot barangan dari negara Jepun..hahaha..sendiri pun pakai kereta dari Jepun..pthuii

Reactions:

0 comments: